Corso pratico di lingua e cultura friulana /Cors pratic di lenghe e culture furlane.

Il corso è gratuito e si tiene ogni giovedì a partire dall'8 marzo.

La Società Filologica Friulana, in collaborazione con l'Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane (ARLeF) e i Comuni di Romans d’Isonzo e Moraro, riporta a Romans un corso pratico di lingua e cultura friulana. Durante gli incontri, che si svolgeranno al primo piano di Casa Candussi Pasiani a partire da giovedì 8 marzo, nell'orario 20-22, gli iscritti avranno modo di prendere confidenza con la grammatica e la grafia del friulano e di approfondire alcuni temi legati a letteratura, storia e tradizioni.
Il corso è gratuito, aperto a tutti, e si articola in tredici lezioni da due ore. A chi avrà frequentato almeno il 70% delle ore previste verrà rilasciato un attestato di partecipazione che costituisce titolo culturale per accedere alla Lista regionale degli insegnanti con competenze in lingua friulana.
---

La Societât Filologjiche Furlane, in colaborazion cu la Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane(ARLeF) e i Comuni di Romans dal Lusinç e Morar
e torne a ufrî a Romans un cors pratic di lenghe e culture furlane. Dilunc dai incuintris, che si fasaran tal prin plan di Cjase Candussi Pasiani tacant di joibe ai 8 di Març, intal orari 20-22, i iscrits a varan mût di cjapâ confidence ci la gramatiche e la grafie dal furlan e di aprofondî cierts temis leâts a leterature, storie e tradizions.

Il cors al è gratuit, viert a ducj, e al larà indenant par tredis lezions di dôs oris. A cui che al varà frecuentât almancul il 70% des oris previodudis il vignarà dât un atestât di partecipazion che al costituìs un titul culturâl par acedi ae Liste regjonâl dai insegnants cun competencis in lenghe furlane.